2013. április 18., csütörtök

13. Kritika - Nothing left to lose




                                                                Nothing left to lose



Kinézet:
 Szép. Nekem kicsit sötét így öszben, ha az írás kicsit világosabb lenne kicsit jobb lenne, vagy egy világosabb háttér ha már a fejléc átlátszó, de végül is szép, tetszik.

Történet: Prológusról ítélve kicsit fura, főleg, hogy azt írtad az elején, hogy nem fanfiction. Nem értem, hogy akkor a fejlécen mit csinál Harry. Másképp szépen fogalmazol, helyesírási hibákat sem láttam, csak Harryvel van gondom. A betűtípus jól olvasható, nincs vele semmi bajom, csak az nem tetszik, hogy vannak mondatok vagy épp sorok, miket dőlt betűvel írsz. Szerintem nincs semmi értelme. Megértem, hogy te azt ki akarod emelni, vagy épp az fontos, de olvasva nem nagyon értem a jelentését és azt sem, hogy miért lenne fontos kiemelni.

Kinézet: 10/9 ( sötét nekem )

Történet: 10/9,5 ( még nem látom benne a lényeget, sem az alap történetet)

Remélem nem bántottalak meg semmivel, további jó blogolást! Steff.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése