2013. augusztus 17., szombat

Eredményhirdetés: Legjobban megfogalmazott történet.

Itt is 4 versenyző állhat fel a dobogóra.
A verseny nagyon szoros volt, de ők 4-en kiemelkedtek a mezőnyből.
Külön-külön nem írok kritikát a nem helyezettekről, mert fölösleges lenne ugyan azt leírnom hatszázszor.
Kellemeset csalódtam olvasás közben: Szinte az összes blog gyönyörűen van megfogalmazva! Ígyhát ne csüggedjen, aki nem ért el helyezést!


Harmadik helyezett lett Selena a You bring me closer to who I really am c. blogjával!



Két második helyezett lett, mert nem tudtam dönteni.
Az egyik Kriszty96 a Pretty Little Liars c. blogjával!
A másik pedig Sweety a Psychotic love c. blogjával!
Megjegyzés: teljesen ugyan úgy írtok! Szépen, részletesen. Nekem kicsit nehezen olvasható, talán túl részletes is néha. Ettől függetlenül mind a ketten nagyon-nagyon jól írtok!



Éééééés az első helyezett *dobpergés*

L.T.P. az Alone c. blogjával!

Taroltál, csajszi! ;)


És az emléklap Minden Kedves Részvevőnek!



Mégegyszer köszönöm a jelentkezéseket, és szívből gratulálok mindenkinek!

u.i.: Az esetleges elírásokért előre is elnézést kérek! Én is ember vagyok, hibázhatok. Kérlek kulturáltan jelezzétek, és kijavítom őket!



2 megjegyzés:

  1. Hello!:)
    Hú, hát el sem tudjátok hinni mennyire jó érzés ez. Gratulálok a többi helyezettnek is, szerintem mindenki megérdemelte volna a dobogó első helyét, habár én úgy gondolom, aki részt vett, az már nyertes! :)
    Most jöttem haza egy pár napos nyaralásról, és ez fogadott, hát... hihetetlen! :)
    Gratulálok Sweetykémnek külön <3
    Köszönök mindent! :)
    Ölel,
    LTP

    VálaszTörlés
  2. Drága Lányok!

    Hatalmas öröm ez nekem és el sem tudjátok képzelni mennyire hálás vagyok ezért a hatalmas ajándékért! Én is külön gratulálok mindenkinek, hiszem megérdemli mindenki ezt a fantasztikus kinevezést! Mikor először megláttam nem hittem a szememnek és még most is csak alig tudom elhinni. Még egyszer nagyon szépen köszönöm! :)

    Millió puszi és szoros ölelés, kriszty96 <3

    VálaszTörlés